Tuesday, October 19, 2010

Jom cuci wallet


Nampak x tajuk entri kat atas tuh.... JOM CUCI WALLET...(bukan JOM CUCI MATA)...kahkahkahkah....

Nak habaq mai nih,,jom pakat reramai tgk blog nih...deme jual handbag2 yang sgt2 menawan hati ku ini..http://secretbargains.blogspot.com/

Saya amat2 lah jatuh hati pandang pertama kat beg bawah nih..Coach tu weh..Gempak xgempak kalo cik siti nasuha sandang beg coach,,butalah mata kowang tgk beg ku ini...kahkahkah..jom gelak beramai2.... MySpace


RM529 only! (normal RM565) BIG SALE: RM499 ONLY!!
***pic courtesy of secret bargains***

Cun kan beg nih....Harinih jer dah 6 kali saya jenguk blog deme nih,,semata2 nk cuci mata tgk beg coach nih,,,Dan tadi saya telah mengkol kekasih gelap saya..Jom tgk dialog kitowg:

Awek Cun : Bang,, tadi kan saya tgk ada satu blog nih,,pekenan lah pulek kat handbag coach tuh..Rase mcm nak beli laa bang..
Kekasih Gelap : Bapa harganya???
Awek Cun : Harga RM529,tapi ade diskaun dapat RM499..
Kekasih Gelap : Awak nk wat aper beg mahal2 tuh?? ----> cara kekasih gelap menanya nih amat2 lah menggores hatiku sebab pemilihan nada nya yang sinis tuh telah menikam hati perasaan ku ketika itu..
Awek Cun : Wat apa nye...Nak pakai lah..Saya rase saya mampu beli lah bang..Saya kan business woman...kahkahkahkahkah -----> jom lagi sekali gelak beramai2...MySpace
Kekasih Gelap : Untung xseberapa sebok nak pakai beg mahai2...Nanti sok2 customer dtg nk beli barang,,stok dah xder,,sebab untung awak xrolling beli stok,,,dapat untung jer sebuk beli kasut lah,,enjoy lah,,beli beg laa... ------> MySpace rasa mcm nk baling bom jer kat dier time nih...