Tuesday, February 22, 2011

MY BESDAY GIFT

Today is my besday (23 Feb 1988)...

Besday saya kali ini,,Encik Gagah bagi saya Cermin Mata BONIA....i leb u so strong lah my dear..Dua tahun lepas masa Encik Gagah bagi saya handbag GUESS. Handbag tuh pakai lam 6 bulan dah terkopek2 kulitnyer...pastu dier bebel2 kat saya,,katanya bg beg besi jer elok kat saya nih....tahun lepas lak,,dier xbg saya pape pon...sebab bebel2 dier tuh berlarutan sampai tahun lepas..dier kata dier terkilan beli beg tangan saya mahal2 tapi guna xsampai setahun...apa kes???terkilan sampai bertahun2 kah..Makanye besday tuk tahun nih,,saya dah xdpt handbag dah...dier belikan saya cermin mata...hmmm,,,,tapi kalo buleh dipusing2 balik,,saya lagi mau handbag daripada cermin mata..saya dah habaq kat dier dah,,nak beli handbag Baby Phat..Ni semo gara2 Kimora life in the Fab lane lah nih...(miahahahahhahahah)...citer tuh sgt best okay...sesapa yg ade E! channel kat astro,,korang patot tgk taw...Me so adore kat Kimora nih...evertyhing is impossible, can turn out possible..kalo haku lah,,impossible tuh,,of coz lah impossible..mana bleh jadik possible...ko gile ke hapa...hahahahhaah..Tapi saya still suke ngan cermin mata saya nih...sangat cantik...Encik Gagah ckp dier suka saya pakai cermin mata..nampak educated sket katanya...(ni bikin wa panas ni der..sebelum ni wa xnampak educated lah kan..wa tau wa selalu maki2 owang,,salu gaduh2 ngan salesgirl kat mall,, tapi wa gaduh sebab wa educated der,,kalo wa xeducated wa xgaduh ngan diowg..sebab self esteem wa tggi,,maka wa gaduh la ngan diowg...kuikuikuikui)......

Sekian!!!!