Wednesday, August 25, 2010

15th Ramadhan

BestFreeDesign.Com border= Cak..cak..Hari nih masuk 15 Ramadhan..kejap jer kan masa berlalu...BestFreeDesign.Com border=Bulan puasa nih langsung xder mood nak keje...aku tgk owg pon mcm nk kunyah2 je rasa nyer..tetiba semua owg yg aku tengok mcm menyakitkan hati aku jek...Apakah???BestFreeDesign.Com border= Sabo jer lah...Puasa lah katakan...(kowg musti ckp mcm ni kat aku kan???eleh,,,mcm ko sowg jek yg puasa).....Tapi ape aku peduli,,dah nama pon blog aku sendirik...Sebenarnyer rasa mcm xproduktif je hujung2 minggu aku menjelang puasa nih..Langsung xleh wat aper2 aktiviti....aktiviti yg mampu dibuat pon sekadar kilang taik mata dan pertambahan peta2 negara yg baru dijumpai dibantal ku..BestFreeDesign.Com border= nampak x emoticon sebelah tuh..mcm tu lah perasaan aku skg nih.....Tapi perasaan cuak aku lagi meninggi sebab nk dpt jawapan ujian bertulis dr Matrade...ri tuh kan aku de g ujian bertulis kat Matrade...diowg ckp kat saner,,sesapar yg xdpt jwpn dlm 1 sept,,makna nyer gagal...Huh,,,cuak beb...masa pes time g Matarade tuh kan,,,fuh,,cun giler lah bangunan nyer...kalo lah aku dpt keje kat situh,,,selamat tggl klcc...xperlu nk bersesak2 nk balik dengan mak cik2 yg jln mcm siput **** kat dlm klcc tuh..aku nak blk,,dier leh lak jln mcm taik kan...