Wednesday, August 11, 2010

2nd day of Ramadhan


Hari ni cam biasa...masuk opis jek mata den pon kuyu dan2 jew..MySpace Tapi hr nih xleh dilayan kan sangat mata nih,,sebab claudio and stella dtg...mereka ni ialah boss aku..laki bini...kalau lah aku cam diowang,,kan best..laki bini bukak company..tapi kan,,aku kalo ader company,,,aku akan amalkan satu sistem...SISTEM SEMPOI...SEMPOI nih bukanlah bermakna simple,,,tapi makna nyer ala kadar..(mula lah tuh nk meraban...) MySpace

Okep2..kiter mulakan dengan Dress Code tuk staff aku nnti....(poyo giler..) Ciri-ciri pemakaian nyer xterlalu ketat sangat...Hah,,jangan tertipu dengan perkataan sy tuh..Ketat disini bukanlah bermaksud semua baju pun xleh pakai yek,,ketat disini bermaksud KETAT..(jgn wat muka ketat ngan aku yek) Jgn lah pakai baju2 yg menjuluk kan mata kekasih gelap aku.. Skg ni pon sibuk ngan pesyen baju dress loose ngan sluar tight tuh kan..hadeii seksa mata mak mandang oiii.... MySpace cube kowg tgk si posh nih pakai suar ketat pon dah leh ketumbit mata kekasih gelap aku,,inikan kowg lak nk pakai..kalo rasa2 kaki tuh xmcm posh,,silew jgn pakai ek..

***gabar ehsan dr pakcik snorkeling...(google)

Kedua lak,,waktu bekerja...Hmmm,,,yg ni penting,,sbb sy nk masa sy masuk jek opis,,staf sy dah berdiri dengan tangan rapat ke dada,,lalu tunduk kan kepala kebwh tanda menghormati sy masuk opis..Kiranyer mcm staf sogo lah..kowg penah x pegi sogo time sogo dh nk tutp,,staf sogo tuh kan diowg mcm tunduk2 kat kiter..sopan jer aku tgk..Insyallah aku akan amalkan kat opis aku nnti...(musti kowg rase menyirap kan ngan aku...) MySpace

Ketiga lak,,,aku nk sumer staf aku mesti jadik followers blog aku..aku kan ade dua blog,,satu tu wat bisnes,,satu lagi personal blog...staf2 aku wajib jadik followers aku kat dua2 blog nih...kalo nk menambat hati aku lagik,,siler add aku di fb mereka....Sebab dengan cara ini,,akan mengeratkan hubungan aku ngan pekerja aku...Tapi awas,,,siaplah kowg kalo aku tgk kowg manjang update status tiap2 jam ek... MySpace (jgn tertipu ngan emoticon tuh)...sy xde rlah akan terajang kowg,,tp cukup lah sekadar MySpace....

Cukup lah setakat tu jek tuk hari nih.kang makin lama,,,makin mencarut lak kowg baca blog aku nih....Awas,,bulabn puasa jgn nk mencarut bnyk ek...kalo xleh mencarut,,cukuplah sekadar gerakan dijari...miahahahahahhaha MySpace