Wednesday, August 11, 2010

emosi sket.....

selamat berpuasa semua....ni blog tuk luahan hati ku ini....luahan hati hamba Allah yg sgt lemah nih...yg selalu saja jadik mangsa keadaan...---(sila tampar aku yek ngan ayat permulaan yg syahdu nih).... MySpace oOoOoO..lebey2 lak kowg ek..aku suh tampar jek kowg nk terajang lak ek....----(aper2 je lah....layankan otak ku yg mereng hr nih..)

Hr ni hr first puasa...tahun 2010 nih,,first puasa jatuh pada 11 Ogos 2010 (Rabu)....Aku jeles tol la kat company yg mengamalkan blk awal nih sempena bulan pose nih...company aku nih blk still kul 6..mana sempat beb nk buka kat umah...buka dlm bas lah jwbnyer.... MySpace

Kowg nampak kan tajuk entri aku EMOSI SKET...sbnr nye bukan sket,,kire bnyk lah jugak..tp xder lah terlampau bnyk sampai mengeffectkan diriku ini....huh...(intro pon dh cam gampang...) MySpace sebenornyer aku emosi sket sbb Encik Gagahku telah mengguriskan hati aku nih... Sampai hati mu kan...Argh...geramnyer.... MySpace ---(nah rasakan,,,,cuit telinga jer pon..) sy xberani nk terajang dier,,kang dier terajang sy dengan kaki besi dier...miahahahahahahhaa.....

Tapi apa pon yg jd dlm hubungan aku dan Encik Gagah..aku akan tetap cuba sedaya upaya aku tuk mempertahankan hubungan aku sampai ke jinjang pelamin....(adakah makna nyer pas jinjang pelamin aku akan BERCERAI...) MySpace...silap2....tukar statement ek...aku akan cuba mempertahankan hubungan aku sampai Encik Gagah meninggal dunia...hikhikhikhik.... MySpace

Dah lah,,,malas nk citer lagik..nnti aku rajin,,aku update lagik ek...