Monday, December 13, 2010

SAYA SANGAT SIBUK

APA YANG MENYIBUKKAN SAYA:

1 - Sibuk dengan handmade keychain yang perlu disiapkan secara pukal...sangat stres..masa xcukup..sempat wat pon time weekend jer..dah tu weekend lak musti lah nk g dating kan...adoiii....MySpace
2 - Sibuk dengan bukak akaun maybank lagi satu..khas tuk kedai kraf saya supaya biler customer bank in,,xda lah duk bercampur2 ngan duit gaji saya..lagi pon ada akaun sendiri tuk bisnes lagi mudah,,sebab xyah takot kemudian hari kot2 la kalo lhdn kasi gegar kat premis aku (umah aku le tuh)...sebab nyer kiter ade rekod duet kua masuk yang hanya tujuan bisnes ajer..bukan tujuan shopping...MySpace
3 - Saya sibuk memahami brand2 perabot baru,,sebab boss nk bawak masuk 3 lagi brand perabot baru..so sibuk lah menghafal2 perabot2 sesuatu brand,,ciri2 tertentu perabot tuh...arrgghh sangat stress...MySpace

Itu lah 3 perkara yang menyibukkan aku setakat ini...Coming soon,,saya dan kawan2 saya akan bukak kedai online jual tudung dan selendang...yihaaa,,,xsabo rasa nyer...but still dalam perancangan...next two weeks kami akan duduk berbincang pasai ni...

Minggu lepas hari ahad saya dan kengkawan pegi tgk wayang..Hantu Kak Limah balik rumah mmg gempak lah...lawok giler...

Tapi yang sedihnyer,,dah 2 minggu xjumpa Encik Ehem2 saya...windunyer...sob..sob..sob..MySpace