Friday, December 17, 2010

AWESOME FRIDAY

Salam Sumer....perghhhh,,,hari ni gumbira tol...mak suke nok....pasai apa mak suke???ada lah...mana leh g taw korang sumer..kang dikatakan berlagak pulak...ada yg ckp riak lah..ada yg ckp (suha tu ckp nk tggi jer) --->korang mesti penah ckp aku camni kan...tapi ADA AKU KESAH???eheheheheheh....tapi walau pepon saya amat2lah bersyukur kehadrat ilahi atas rezeki yang telah Kau kurniakan pada hambamu ini...So starting from now on,,,kena kerja kuat...kena kumpul wet banyak2.....---->ni mesti korang bajet aku nk kawen kan???tu lah,,betapa sempitnye pemikiran kowg,,kumpulw et jer nk kawen,,asal kawen jer nk kumpul wet....xder kaitan ngan kawen pon....sebab encik gagah saya ckp dier lom bersedia nkkawen lagik...dier ckp dier xmampu nk bagi saya gelang emas sampai kesiku,,,rantai emas sampai ke pusat,,rumah batu kat bukit antarabangsa,,,so dier suh saya bersabo lu supaya dier dapat kumpul wet tuk masuk meminang saya..kehkehkehkeh....(aku kan materialistik)...rumah nk kt bukit antarabangsa jer kan...kihkihkih...ok lah,,,mau blk..tata...