Sunday, December 19, 2010

Terima Kasih

Salam Isnin. xda benda yang nk dibincangkan pun.cuma ingin saya ucapkan rasa terima kasih saya pada my Ehem2 yang sentiasa menyokong apa jua keputusan yang saya buat..Kadang2 keputusan yang saya buat tuh xberapa nk betul (bukan xberapa,,tapi mmg xbetul), Ehem2 saya still berdiri didepan saya...(sebab apa depan,,sebab katanya dier xnak ikut bontot saya)...kihkihkih...

Sekarang nih hidup saya agak kelam kabut sket,,ada banyak benda nk dipikirkan kat dalam kepala nih....ada bnyk idea nk dicurahkan lagik kat bisnes nih,,tapi semua idea terpaksa dipendam dulu sebab masa 24jam sehari xcukup untuk saya proses semua idea saya...hujung minggu dihabeskan dengan relek2 kat umah...main dengan semol,,,gelak kuat2 ngan mak...g jalan tar ngan mak,,g jenjalan ngan Ehem2...jadik kesimpulannya,,idea saya hanya kekal lam otak jer.hehhehehee....

Insyallah,,saya ngan kengkawan saya lagik 2 orang akan buka satu lagi kedai online menjual pelbagai koleksi shawl..target kitorang or course lah remaja2 yang duduk diluar bandar or jauh dari KL nih..pasai kt kl trend shawl memang sentiasa up todate..senang tok cari kat mana2 kedai sekitar kl..so saya target pada remaja2 yg duduk jauh dr KL... MySpace (pandai x saya???)